آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی
آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی

پیامک ها واس ام اس های زیبای 3

کمبود اس ام اس داری کلیک کن . 

  

غرورت را برای کسی که دوستش داری بشکن ولی دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن

اما افسوس حقیقت ان گاهی برای انسان روشن می شود که فشردگی خاک اجازه ی لب گشودن نمی دهد....

رسم این شهر عجیب است بیا برگردیم/ قصد این قوم فریب است بیا برگردیم/ عشق بازیچه ی شهر است ولی در ده ما /دختر عشق نجیب است بیا برگردیم/ کرمها در دل هر کوچه اقامت دارند/ روستا مأمن سیب است بیا برگردیم/ چه حسابیست در این شهر که در مبحث جبر/جای بعلاوه صلیب است بیا برگردیم.

از بچه گی به من گفتند همه را دوست بدار . اما وقتی که فقط دل به یکی بسته بودم گفتند فراموشش کن.

 روزی من خواهم مرد و تو حتی خاک کردنم را فراموش خواهی کرد...

لحظه ها را دریاب ! چشم فردا کور است

نه چراغیست در آن پایان ، هر چه از دور نمایان است...

شاید آن نقطه نورانی چشم گرگان بیابان باشد... .

می دونی قشنگی راه رفتن زیر بارون چیه؟

این که هیچ کس نمی تونه اشکاتو ببین .

بگذارید و بگذرید،ببینید و دل نبندید،چشم بیاندازید و دل نبازید،که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت

زندگی تاس خوب آوردن نیست، تاس بد را خوب بازی کردنه.

--------------------------

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم.

--------------------------

من برای سالها می نویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند افسوس که قصه مادربزرگ درست بود همیشه یکی بود و یکی نبود.

----------------------

چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم . نازنین من همچون نفس کشیدن تو را بخاطر می سپارم. یک روزه دیکه هم بدون تو گذشت

------------------

ساقیا پیمانه ایرا لبریز کن هر چه دا ری در دهان سرریز کن ساقیامی ده که مدهوشم کند بی خبر از حال و بیهوشم کند ساقیا درد من را درمان نما جرعه ای می در دل ودر جان نما ساقیا محتاج درمان توام در سرای دل نگهبان توام ساقیا درمان دردم دست توست این دل بشکسته ام درشصت توست

---------------------

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش اما یک مرد دانا به یه زن میگه نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی

-----------------------

در دفتر یادبود دوستان بر روی درختان کهنسال بر روی شنهای ساحلی نوشتم دوستت دارم ، اما دفتر یاد بود دستان پاره شد، باد درختان کهنسال را شکست ، امواج شنهای ساحل را شست و برد اما ! هیچ چیز نتوانست یاد تو را از صحنه ی قلبم پاک کند ....

---------------------------

هیچ‌گاه ویترینی نداشته‌ام?

تا دلم را در آن به نمایش بگذارم.

در قامت یک فروشنده دوره‌گرد عاشق تو شدم.

از این روست که تمام خیابانهای شهر?

عشق مرا می‌شناسند

♥♥♥  به نام پیوند دهنده ی قلب ها.....  ♥♥♥

کسی رو برای دوست داشتن انتخاب کن که قلب بزرگی داشته باشه تا مجبور نشی به خاطر اینکه تو قلبش وارد بشی خودت را کوچک کنی

___________________

عمراً اینارو بدونی....... 1- توماس ادیسون از تاریکی وحشت داشت 2- صدای اردک اکو ندارد 3- چشمهای شتر مرغ از مغزش بزرگتر است 4- مورچه ها نمی خوابند 5- الفبای مردم هاوایی 12 حرف دارد 6- کد کشور روسیه 007 است 7- اگر سر سوسک را قطع کنند برای چند هفته زنده می مینند 8- ارتفاع برج ایفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط 16 سانتی متر تغییر میکند 9- آدامس توسط یک فرمانده جنگی اختراع شد

___________________

ترکه میره جهنم می بینه جنیفر لوپز با احمدی نژاد دارن راه می روند و احمدی نژاد هم اونو می بوسه. ترکه میره پیش خدا میگه ای خدا از این عذابها که به احمدی نژاد دادی به من هم بده. خدا می گه خاک بر سرت احمق! اون عذاب جنیفر لوپزه نه احمدی نژاد

___________________

به علی دایی می گن بازی ایران مکزیک چطور بود؟ می گه وسطی باحالی بود خداییش فقط چند بار توپ خورد تو سرم

____________________

دختر و پسره داشتن با هم قایم باشک بازی میکردند ، دختره به پسره میگه تو چشم بگذار اونوقت من میرم قایم میشم ، اگه تونستی منو پیدا کنی بغلم کن و بوسم کن ، اگه هم نتونستی منو پیدا کنی من زیر راه پله قایم شدم

___________________

6 به ترکه می گن 3 تا مار نام ببر؟ می گه: مار کبری . مار زنگی. مارمولک

____________________

آهنگ جدید نفرین از محسن چاوشی: الهی تو بمیری من نمیرم سر قبرت بیام پارتی بگیرم الهی سرخک واوریون بگیری تب مالت و بلای جون بگیری الهی از سرت تا پات فلج شه کمرت بشکنه دستات سقط شه الهی حصبه و ام اس بگیری سر راه بیمارستان بمیری الهی رز یخی باشه تو نباشی الهی کور بشی چشمات نبینه بمیری گم بشی حقت همینه الهی شوهر ایدزی بگیری بفهمی که داری از ایدز می میری به در بردی از این ها جان سالم الهی درد بی درمون بگیری

___________________

ترکه می ره جلو اینه چشاشو می بنده می گن این چه کاریه؟ می گه می خوام ببینم وقتی می خوابم چه شکلیم

____________________

هر چی عطر گل یاسه مال تو هر چی احساسه نیاره مال تو هر چی حرفای قشنگه مال تو هر چی گوشه و کنایست مال من هر چی آهنگه قشنگه مال تو صدای ساز شکسته مال من کوه بیستون با نقشش مال تو همه تیشه و رنجش مال من هر چی آسمون صافه مال تو هر چی ابرای سیاهه مال من هر چی روزای بلنده مال تو یه شب سیاه ابری مال من اون شبای پرستاره مال تو یه دونه ماه و نشونش مال من هر چی دریاست توی دنیا مال تو یه چیکه قطره بارون مال من تموم رنگای عالم مال تو یه دونه رنگ قشنگش مال من دوتاچشمای سیاهم

___________________

 ترکه با دوست دخترش تو ماشین بودن می بینه جلوتر ایست بازرسیه به دوست دخترش می گه تو پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم تجریش که من دوباره سوارت کنم ......بعد از ایست بازرسی دختره یادش می ره بگه تجریش می گه ونک . ترکه می گه شرمنده مصیرم نمی خوره

___________________

سلام امیدوارم حالت خوب باشه راستش یه چیزی میخواستم بهت بگم امیدوارم اینو جدی بگیری آخه این دفعه با همیشه فرق میکنه میخواستم چیزیرو بگم یه چیزی که تا به حال بهت نگفتم میخوام امروز چیزی رو بگم که تا الان زبانم نگفته میخوام چیزیرو بگم که تا الان چشمم بهت نشون نداده میخوام چیزیرو بهت بگم که تا حالا گوشات نشنیده . چیزی که تویه تمومه خونمه . میخوام داد بزنم میخوام فریاد بزنم که همه بشنوند . از همون اول که آیدی تو رو دیدم میخواستم اینو بگم اما نشد هر وقت خواستم بگم یه مشکلی پیش اومد اما ایندفه میگم ایندفه فرق میکنه . میخوام چیزی که تویه دلمه بهت بگم . از تمومه وجود داد بزنم بگم که " تا حالا هیچکسی رو اینقدر سره کار نذاشتم "

___________________

فرق مرد و گربه؟ اولی یه موجود دله و بی چشم و روه و براش مهم نیست کی بهش غذا می ده دومی یه موجود ملوس خانگی

____________________

تو گلی مثل گلای قشنگه قالی . تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی ......اصلا تو خود فرش پاتریسی .........همون که یه تختش کمه

__________________

ترکه جبهه بوده از هر طرف خمپاره می یومده .یکی داد می زنه می گه : سنکر بگیرید .ترکه از اون ور می گه : واسه من بربری بگیری

فرق من و تو: گفتی عاشقمی، گفتم دوستت دارم. گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم، گفتم من فقط ناراحت میشم. گفتی من بجز تو به کسی فکر نمی کنم، گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم. گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم، گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه، من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم. گفتی ... ، گفتم... . حالا فکر کردی فرق ما این هاست؟ نه! فرق ما اینه که: تو دروغ گفتی، من راستشو

__________________

تا وقتی که تو هستی، تا لحظه ای که یاد تو در خاطر من جاریست! تا زمانی که دستهای گرمت همراه دستای خسته ای منه! تا وقتی که نگاهت تنها پناهگاه و تکیه گاه نگاه سرگردان منه! تا زمانی که تو همسفر جاده زندگی من هستی! تا وقتی که شونه های تو امن ترین جای دنیاست برای من! من زنده هستم!

__________________

به یه ترکه میگویند چرا قبض اب وبرق را دوست داری میگوید چون پشت ان نوشته مش ترک گرامی…!!

__________________

رشتی نصفه شب بلند میشه آب می خوره میگه: سلام بر حسین یه نفر از زیر تخت میگه : سلام عباس آقا

_________________

دختران روستا به شهر فکر می کنند! دختران شهر در آرزوی روستا می میرند! مردان کوچک به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند! مردان بزرگ در آرزوی آرامش مردان کوچک می میرند! کدامین پل در کجای جهان شکسته است که هیچ کس به خانه اش نمی رسد

__________________

الو سلام منزل خداست؟ این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟

__________________

زندگی به مرگ گفت : چرا آمدن تو رفتن من است ؟ چرا خنده ی تو گریه ی من است ؟ مرگ حرفی نزد!!! زندگی دوباره گفت : من با آمدنم خنده می آورم و تو گریه من با بودنم زندگی می بخشم و تو نیستی مرگ ساکت بود زندگی گفت : رابطه ی من و تو چه احمقانه است !!! زنده کجا ، گور کجا ؟ دخمه کجا ، نور کجا ؟

غصه کجا ، سور کجا ؟ اما مرگ تنها گوش می داد زندگی فریاد زد : دیوانه ، لااقل بگو چرا محکوم به مرگم ؟؟؟ و مرگ آرام گفت : تا بفهمی که تو و دیوانگی و عشق و حسرت چه بیهوده ای

____________________

می دونی اسکول ترین آدم دنیا کیه؟ احسان....چون نرگس رو عوض کردن ولی نفهمید

____________________

سکوت من وتو....... تب عشق بود میان من و تو تبی که حتی با باران وفا نیز آرام نمی شد و به تاراج رفتن کلام من و تو تا که هیچ چیز بجز سکوت در میان ما نماند . چهره هایی آرام اما قلبی آشفته و روحی آکنده از حرف من و تو . و در این بی واژگی و بی کلامی من در اشکهایم غوطه ور بودم و تو تنها نگاهت بدرقه اشکهایم بود و تو با نگاهت اشکهای دلم را پاک کردی وقتی که گونه هایم را نوازش میکرد

___________________

پس از منفی شدن جواب آزمایش ایدز بهروز در سریال نرگس موجی از شادی و شعف شهرستان قزوین را فراگرفت

___________________

بهترین دوستم نیستی لا اقل بهترین دشمنم باش اگر غمخوارم نیستی لا اقل بزرگترین غم باش هر چی هستی بهترین باش چون بهترین ها همیشه در یاد خواهند ماند

یه روز یه اصفهانی و یه تهرانی و یه قزوینی می میرند.آنقدر به خدا التماس می کنند تا اینکه خدا با برگشتن آنها به دنیا موافقت می کنه به شرطی که دیگه گناه نکنند وگرنه سنگ می شوند. خلاصه آنها به دنیا برمی گردند.همان اول کار تهرانیه یه دختره را میبینه و می افته دنبالش. همان دم سنگ می شه.بعد مدتی اصفهانیه یه ?? تومانی روی زمین می بینه خم میشه که برداره قزوینیه می گه : خاک تو سرت . هم خودت رو بدبخت کردی هم منو 

________________________________________

یه روز یه روحانی میره بالای منبر یه خانم میگه حاج آقامن تو خونه حجاب مو رعایت میکنم حاجی میگه آفرین کلید بهشت رو بدید به این خانم! یه خانم دیگه میگه اینکه چیزی نیست من چادر هم میپوشم حاجی میگه آفرین کلید بهشت رو بدید به این خانم !یه خانم دیگه میگه من تو خونمون با رکابی میگردم. حاجیه میگه آفرین کلید خونه اینا رو بدید به من......... 

_______________________________________

اگرمی خواهید دیگران را هرس بدهید .... 1.قبل از شروع امتحان از اطرافیانتان چند تا سوال پیچیده که در پاورقی بوده بپرسید... بعد وقتی همه رو به جون هم انداختید با خیال راحت برای امتحان تمرکز کنید... 2-وقتی زنگ آیفون را میزنید و در را برایتان باز می کنند دوباره زنگ بزنید و بگویید: ممنون! باز شد! -3.وقتی میخواهید تلویزون رو خاموش کنی صداشو تا آخرین شماره ببرید بالا تا نفر بعدی که میاد روشن کنه برق از سه فازش بپره 

_____________________________________

 

احمدی نژاد به 3 دلیل می خواد اسم ایران رو عوض کنه: 1. ایران اسم زنه 2. عراق بهش تجاوز کرده 3. امریکا بهش نظر داره

____________________________________

دوست رشتیه بهش می گه چه بچه خوشگلی داری - می گه حالا یک کاری برای ما کردی هی منت بذار

___________________________________

همین روزا میان دست گیرت می کنن دست بند به دست میان می برنت جزئیات جنایت هنوز مشخص نیست اما .....اثر انگشتت روی قلب شکستم مونده   

____________________________________

ترکه به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ ترکه می گه : آره . تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما

____________________________________

بسیجی موبایلشو میزاره رو پیغام گیر می گه لطفا پس از شنیدن دعا ی کمیل پیغام خود را بگذا رید

____________________________________

خیلی بی کاری!!!!!! ببینم تو درس نداری ؟ کارو زندگی نداری؟؟؟؟ خواب و خوراک نداری؟؟ که 24 ساعت تو قلب منی..... 

____________________________________

آسمان را می نگرم تو را میبینم خورشید را می نگرم تو را میبینم ماه را می نگرم تو را میبینم خوب مسخره از جلوم برو کنار-

____________________________________

خبر فوری: هنوز کنکور در قزوین ادامه دارد، به گزارش بی بی سی هنوز داوطلبین جرأت نکردن دفترچه سولات را از روی زمین بر دارند

____________________________________

چاه مکن بهر کسی ، خسته میشی....دیگ به دیگ چیزی نمی گه....شلوار مرد که دو تا شد ، حال می کنه....گر صبر کنی ، زیر پات علف سبز می شه....صلاح مملکت خویش ، رئیس جمهور داند.....جوجه رو هروقت بشمری جیک جیک می کنه.....عیسی به کیش خود ، موسی به بندر عباس....کوه به کوه می رسه ، میّت رو زمین نمی مونه....آشپز که دوتا شد هیچ کدوم غذا درست نمی کنن....پاتو از گلیمت درازتر نکن ، پات دراز می شه شلوار به پات کوتاه می شه

_____________________________________

اگه معلم جغرافی بودم اسمتو رو بلند ترین قله ی دنیا می نوشتم اگه معلم ادبیات بودم اسمتو تو تمام شعرام می آوردم اگه معلم شیمی بودم اسمتو در گروه حلال ترین محلول ها قرار می دادم اگر معلم زیست بودم قلبت رو از مهربون ترین قلبها می نوشتم

___________________________________

رشتیه میره کلاس غیرت . شب زنش پامیشه بره دستشویی رشتیه میگه کجا میری زنه میگه دارم میرم دستشویی رشتیه میگه بشین خودم میرم

_____________________________________

چشمهای تو مثل دریاست... اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

_____________________________________

به ترکه میگن: از مسافرت چی آوردی؟ ترکه میگه: تشریف

_____________________________________

بسیجیه عاشق یه دختر میشه شماره تلفن مسجد رو بهش می ده

____________________________________

من 15 تا تو را دوست دارم 7 بهشت 7 آسمان 1 دنیا

____________________________________

نه!نرو!صبر کن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر کن سکه بیندازیم اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو

____________________________________

میتونم یه چیزی بهت بگم؟ مطمین باش که از ته قلبم میگم... همیشه از خدا میخواستم که تو زندگیم یه همراه خوب بهم بده.. . همراهی که همیشه کنارم باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم... خدا یکیشو به من داد.... مال من نوکیاست... مال تو چیه؟ 

___________________________________

از یه بسیجیه سوال میکنن : دو خط موازی چیه؟ میگه:دو خط موازی دو خطی هستند که هیچ گاه به هم نمیرسن مگر به دستور مقام معظم رهبری

__________________________________

میدونی رشتیا به بچه اول چی میگن؟مرحمتی دوستان !به بچه دوم چطور؟ دوستان ما رو شرمنده کردن!به بچه سوم؟ دوستان دیگه شورشو در آوردن

___________________________________

برو  سره  میکروسکوپ .......رفتی؟.......چی میبینی؟............یه ذ ره ی کوچیک..........میدونی چیه؟.........آره؟؟؟؟...........یکم فکر کن..............اون دل منه که واسه ی تو یه ذره شده

____________________________________

دخترک همیشه می گفت:من برای نجابت وفا و زیباییت عاشق تو شدم پسرک برای روز تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد ...اسب سگ و یک پرنده زیبا! تا دخترک خواست دلیل اینکار را بپرسد.... پسرک رفته بود برای همیشه

_______________________________________

به آخونده میگن در چه صورت بازی ورق مجاز میشه. آخوند:باسه شرط زیر:1- اسم شاه ولایت فقیه بشه 2-بی بی چادر سرش کنه3- سربازها عضو بسیج بشن

________________________________________

2 - قشنگ ترین آدم دنیا :دکتر محمود احمدی نژاد 3 - پیرترین آدم دنیا : علی دایی 4 - جواد ترین آدم دنیا :بنیامین 5 - با استعداد ترین بازیگر سینمای دنیا : محمدرضا گلزار 6 - بد بخت ترین آدم دنیا : دوست پسر 7 - ورزشکار ترین آدم دنیا (البته در رشته چتر بازی ): دوست دختر 8 - باحال ترین آدم دنیا : من 9 - ضایع ترین آدم دنیا : شک نکن که خودتی

_______________________________________

مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه

________________________________________

چی کار کردی که این همه طرفدار پیدا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر جای  شهر که  میری یکی یه تابلو دستشه که اسمه تو روشه : ((( گوسفند زنده)))

_______________________________________

برای ازدواج: زن باید نجیب باشه مثله اسب...! چشاش قشنگ باشه مثل آهو...! زیبا و با وقار باشه مثل طاووس...! ولی مرد ها فقط خر باشن کافیه

_____________________________________

خبر رسیده که یکی از فرشته های خدا گم شده. چند میدی لوت ندم؟؟؟

  

سه دیوانه هم اتاقی بودن، یک روز خبر آوردن که دوتاشون بالا و پایین می‌پرن و میگن: ما سیب‌زمینی هستیم و داریم تو روغن سرخ میشیم ولی سومی ساکت نشسته! رئیس تیمارستان هم طبق معمول رفت که  این دیوونه رو مرخص کنه. ازش پرسید: تو چرا با دوستات نیستی؟ دیوونه سومیه هم میگه: آخه من کف ماهیتابه چسبیدم!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥   ♥♥♥ 

یه ترکه مست می‌کنه و میگه: ولم کنین، میخوام برم شورت زنم رو در بیارم! بهش میگن: حالا چرا مال زنتو؟ میگه: آخه کشش کمرم رو اذیت می‌کنه!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

میدونی فرق هویج با ماشین چیه؟ . . . . . . . .

 . . . . . . . . .

 . . . . . . . . . . . . .

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 . . . . . . . . . . مگه این پایین گُه ریخته که تا هر چی ازت می‌پرسن میای این پایین رو نگاه می‌کنی؟ یه کم فکر کن!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

VVV VVVVV  V VVVV VVVVV میدونی اینا چیه؟ اینا پرنده‌های مهاجری هستند که برای اسکل کردن تو اومدند!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

اگر پسری به دختری بگوید: «جیگرتو» چون به عضو داخلی زن اشاره کرده، حرام است! اگر بگوید: «جیگرتو بخورم» قتل نفس است و حکم اعدام دارد! اگر بگوید: «جیگرتو بخورم الهی» چون نیت الهی بوده و قصد قرب داشته اشکال ندارد!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

از وقتی تو رفتی چراغهای خونمون خاموش شده، آخه نفت رو واسه چی برداشتی و رفتی؟

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

وقتی به چهره‌ی تو فکر میکنم، به شوخ طبعی خدا پی‌میبرم!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

 مثبت اندیشی یعنی اینکه اگر یه گنجشک روی سرت مدفوع کرد، خوشحال باشی از اینکه گاوها پرواز نمی‌کنند!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

تو قزوین وقتی سریال نرگس شروع میشه همه دور هم جمع میشن میگن بیاین "بهروز" شروع شد.

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

آیا فکر می‌کنید بی‌عرضه هستید؟ فکر می‌کنید به درد هیچ کاری نمی‌خورید؟ فکر می‌کنید بی‌مصرف هستید؟ به خدا درست فکر می‌کنید.

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

میدونی ضد حال چیه؟؟؟؟ تولدت 30 اسفند باشه ( هر 4 سال یه بار)

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

به یه پژو 206 صندوقدار میگن: چه احساسی داری؟ میگه: احساس می‌کنم جنیفر لوپز شدم!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

ترکه 50 تومنی چاپ میکنه میریزن میگیرنش چون همه داشتن قنوت میخوندن یکی رفته بوده رکوع!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

بچه اصفهانی توی امتحان بیست می‌گیره. باباش میزنه توی گوشش و میگه: خاک بر سرت کنن، با نمره 10 هم میشه قبول بشی، حتما باید این همه خودکار حروم می‌کردی؟

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

حضرت آدم شاکی میره پیش خدا میگه: خدایا یه چیزی به این حوا بگو، خیلی منو اذیت میکنه. خدا میگه: چی شده؟ این دفعه چی کار کرده؟! میگه: هیچی بابا، همه شورتهای منو برداشته باهاشون دلمه درست کرده.

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

ترکه جای پارک گیرش نمیاد، میگه: خدایا اگه یه جاپارک واسم پیدا کنی امروز نماز میخونم! در همین لحظه یه جای خالی می‌بینه، میگه: خدایا نمیخواد، خودم پیدا کردم

 

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

دختر اصفهانی به دوست پسرش می‌گه: شب بیا خونمون، اگه موقعیت خوب بود من یه سکه می‌اندازم پایین. شب می‌شه، دختره یه سکه می‌اندازه پایین ولی هرچقدر وامیسته میبینه پسره بالا نمیاد، سرش رو از پنجره بیرون می‌بره و میگه: چرا نمیای؟ پسره میگه: دارم دنبال سکه می‌گردم! دختره میگه: بیا بالا، بهش کش بسته بودم، الان تو دستمه

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

به ترکه میگن: چرا جلوی بانک نشستی، لنگات رو هم باز کردی؟ میگه: آخه شنیدم به بازنشسته‌ها وام میدن!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

میگن عباس قادری ثابت کرد خوانندگی تیپ نمیخواد

هایده ثابت کرد خوانندگی هیکل نمیخواد

شماعی زاده ثابت کرد که خوانندگی صدا هم نمیخواد

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یاد بدی دیگه این وقت شب با اس ام اس کسی رو اسکول نکنم

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

کرده سوار هواپیما بوده میهماندار میگه کمربندها رو ببندید . کرده می گه : مال من کش داره بازم ببندم

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

بین هزاران دیروز و میلیون ها فردا . فقط یه دونه امروزه . پس از دستش ندیم و ازش لذت ببریم و با این اس ام اس به عزیزانمون بگیم دوستشون داریم

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

از اونجا که نسل دایناسور 2میلیون سال پیش منقرض شده پس نتیجه می گیریم : دنیا دیگه مثل تو نداره ........نه داره نه می تونه بیاره

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

اگه بین 6 تا قزوینی گردن کلفت توی یک اتاق گیر افتادی چه کار می کنی؟!!... تو که کاری از دست بر نمیاد.... پس سعی کن بهت خوش بگذره!!!

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥

آقای قرائتی : دختر خوب دختری است که دوست چی ؟ ... نشه ، دوست شد چی؟ ... پارتی نره ، پارتی رفت چی؟ ... بوس نده ، بوس داد ، ... یه صلوات بفرستید

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

این گلستان طبیعت بی تو زندان من است / گر تو باشی در برم دنیا گلستان من ا ست

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

ترکه میره امام زاده می بینه یه دختره می گه:خدایا یه شوهر خوب به من بده ... ترکه خودشو می ندازه تو بغل دختره می گه  خدایا هل نده خودم می رم

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

یه روز ترکه یه شماره تلفن پیدا میکنه زنگ میزنه میگه: ببخشید آقا من شمارتونو پیدا کردم آدرس بدید براتون بیارم

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

 بسیجیه کیف سامسونت می خره رمزشو میزاره یا زهرا

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

 چند وقته نیومدی به خاطره نیومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار.

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

آرایشگرا قشنگ می‌کنن، دکترا خوب می‌کنن، مکانیکا درست می‌کنن، آشپزا سیر می‌کنن و... تو پیش کدومشون میری؟

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥ 

  اطلاعیه وزارت سلامتی: از این پس برای گرفتن بلیت هواپیما علاوه بر ارائه شناسنامه به ارائه وصیت‌نامه هم احتیاج است.

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

 یه روز یه بچه به بابانوئل مسیج میزنه و میگه: Send me a little brother ، بابانوئل هم براش در جواب میزنه: Send me Your Mother

♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥

 به ترکه می گن دیوید بکهام رو می شنا سی ؟ می گه : آره سره کوچمون تعویض روغنی داره!!!

به نام خالقی که تنهاست ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد

زباله ها را به موقع جلوی در بگذارید،با رفتگرها با احترام و محبت برخورد کنید،ماهیانه و عیدی آن ها را به موقع پرداخت کنید...این جا ایران است...ممکن است یکی از همین ها فردا رئیس جمهور شود

_____________☻☺☻___________________

یه ترکه می بینن طناب بسته به کمرش میگن چرا اینکارو کردی ؟ میگه می خوام خودکشی کنم! میگن چرا دور کمرت؟ میگه بستم دور گردنم دیدم دارم خفه میشم بازش کردم !!

یه روز قزوینیه میاد تهران عروسی بر میگرده شهرشون بهش میگن عروسی چطور بود میگه عجب عروسی بود پسرها با مردها قاطی بودن

_____________☻☺☻___________________

اگه تو کوچه پس کوچ های دلم گم شدی.دنباله کسی نگرد که آدرس بهت بده چون

غیر از تو کسی اونجا نیست....

____________☻☺☻___________________

سلام امروز روز بزرگداشته پت و مته.

عزیزم روزت مبارک...راستی به مت هم سلام برسون...

____________☻☺☻____________________

به همه لبخند بزن اما بایک نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال یک نفر باشه

_____________☻☺☻___________________

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

_____________☻☺☻___________________

از من می خوای فراموشت کنم

هروقت تونستی برف روسیاه کنی... پر کلاغ رو سفید کنی.... آتش رو بوس کنی... توی آب یه نفس عمیق بکشی... اون موقع من میتونم فراموشت کنم.واگه نتونستی همیشه باهات هستم

____________☻☺☻____________________

اگه توپت افتاد تو خونه همسایه و پارش کرد اصلا ناراحت نشو . چون یه دوست داری که حاضره قلبش رو بندازه زیر پات تا باهاش بازی کنی

____________☻☺☻___________________

هرگاه خداوند تو را به لبه ی پرتگاه هدایت کرد به خدا اطمینان کن.چون یا تو را از پشت خواهد گرفت یا به تو پرواز کردن خواهد آموخت

____________☻☺☻___________________

عزیزم چرا ناراحتی؟کسی تو رو تحویل نمی گیره؟وقتی جمله های پایین رو خوندی به ارزش خودت پی می بری

بی زشتی زیبایی معنی نداره

بی نفهمی فرزانگی معنی نداره

میبینی !!!؟

دنیا به تو احتیاج داره

_____________☻☺☻________________

یه روز یه کشاورزی بود که خیلی فقیر بود زنش مریض بود بچه هاش گرسنه بودن.اونا فقط یه گاو داشتن و کشاورز 2 ساعت تموم منتظر بود تا گاوش بیاد تا با هم زمین رو شخم بزنن ولی گاوش نمیومد.چون داشت این اس ام اس رو می خوند...

___________________☻☺☻____________

چقدر جالبه که: 1.تا وقتی مریض نشی کسی برات گل نمیاره. 2.تا فریاد نزنی کسی به ‏طرفت بر نمیگرده. 3. تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه. 4.تا قصد رفتن نکنی کسی به ‏دیدنت نمیاد................و تا وقتی نمیری کسی تو رو نمی بخشه

_________________☻☺☻_____________

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میکنیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

____________________☻☺☻_____________

بجای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن به جای سیله اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شادم کن به جای اون متن های تسلیت که فردا برایم می نویسی امروز با یک پیغام کوچک خوشحالم کن من امروز به تو نیاز دارم نه فردا

___________________☻☺☻______________

همیشه عاشق کسی باش که لایق عشق باشد نه تشنه عشق ! چون تشنه عشق روزی سیراب میشود

____________________☻☺☻______________

بـاهـات نبـودم ، برات که بودم اگه چشمات نبودم ، نگات که بودم ، هـمه ی گـفـتـنی هـام فـقط تـو بودی اگه حرفات نبودم ، صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم ، یه راه که بودم اگه گریه نبودم ، یه آه که بودم ، تو خودت مثـل روز آفتابی هستی اگه خورشید نبودم ، یه ماه که بودم ، می تونستی واسه من یه چاره باشی توی آسـمـون دل !

___________________☻☺☻_____________

اگه تورو خواستن اشتباهه اگه باتوبودن اشتباهه اگه عاشق توبودن اشتباهه اگه واسه تومردن اشتباهه پس توبهترین و قشنگترین اشتباه زندگی من هستی 

_________________☻☺☻____________________

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده، بزن تو سرش! چون جوان باید رو پای خودش بایسته!

____________________☻☺☻______________

نسل میمون ها هم دیگه داره منقرض میشه. عزیزم مواظب خودت باش!

_____________________☻☺☻_____________

موقعی که میخواستمت میترسیدم نگات کنم موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

__________________☻☺☻____________________

3چیز آدمو شرمنده میکنه : 1 . دوست دختر غراضه !!!!! 2. گوزیدن حین خمیازه ... 3. نداشتن اس ام اس تازه

______________☻☺☻___________________

یه روز دوستی از عشق پرسید: فرق ما دو تا چیه؟ عشق گفت:تو با یه سلام شروع می شی ولی من با یه نگاه عشق از دوستی پرسید: حالا از نظر تو فرق ما دو تا چیه؟ دوستی گفت:من با یه دروغ تموم می شم و تو با مرگ

____________________☻☺☻________________________________☻☺☻_____________

There was a blind girl who hated herself because of being blind. She hated everyone except her boyfriend. One day the girl said that if she cud only see the world she would marry her boyfriend, one day someone donated their eyes 2 her and then she saw everything including his boyfriend, her boyfriend ask her, "now that you can see, will you marry me?", the girl was shocked when she saw her boyfriend is also blind, and she refuse to marry him. Her boyfriend walks away with tears and said, “Just take care of my eyes dear

_____________________☻☺☻_______________

شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشید میگشت که یهو یک ستاره بهش چشمک زد، اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پایین، میدونی چرا؟! آخه گلها هیچوقت خیانت نمیکنن واسه همینه که گل آفتابگردان همیشه شبها سرش پایینه....

_______________☻☺☻____________________

پسربه دخترگفت:دوستم داری؟!اشک ازچشمای دخترجاری شد،می خواست بره که پسردستشوگرفت واشکاشوپاک کردوگفت:اگه دوستم نداری اشکال نداره مهم اینه که من دوستت دارم وطاقت دیدن اشکاتوندارم...دخترسرشوپایین انداخت و گفت :میدونی چیه؟من دوستت ندارم.من...من بدجوری عاشقت شدم.پسردستای دخترورها کردوباقیافه ای غمگین ازدخترجداشد.دخترفریادزد:مگه دوستم نداری؟؟! چراداری میری؟پسرجواب داد:چون دوستت دارم می خوام تنهات بذارم

_______________☻☺☻_____________________

زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ..... هیچ وقت دل به کسی نبند چون این دنیا این قدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه ... اگر هم دل بستی هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی .... هر وقت احساس کردی در اوج قدرتی به حباب فکر کن.... بهتره اهالی رویامونو بدون توقعی ، جواب کنیم نباید حتی رو بهترین کسا توی بدترین جاها ، حساب کنی...

_____________________☻☺☻________________

پیرزنه قرص اکس می خوره میشه پیرکس

________________☻☺☻_____________________

پلیس ماشین ترکه  را که با سرعت در خیابان میراند ، متوقف کرد و گفت : هشت تا مسافر داری و با این سرعت هم میرانی  ترکه  با عجله گفت : آخه اگه تندتر نرم ، اون سه نفری که توی صندوق عقبند خفه میشند

__________________☻☺☻____________________

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو ........... روزی که با تو ست مغرور نشو .... روزی که بر علیه توست ما یوس نشو

__________________☻☺☻___________________

روش دفع انگل : 3 روز چای و بیسکویت می خوری روز چهارم فقط چای. کرمه میاد بیرون میگه: پس بیسکویت کو؟

__________________☻☺☻__________________

قدرت دید خانومها: یک تار مو را روی کت شوهرشون میبینن اما یه تیر چراغ برق را هنگام رانندگی نمیبینن

___________________ ☻☺☻ _________________

می دونی چرا دوتا ترک نمی تونن کنار هم بخوابن ؟ برای اینکه تا صبح دعوا می کنن که کی وسط بخوابه!!!

___________________ ☻☺☻ __________________

به اصفهانیه میگن شیرین تر از عسل چی خوردی؟میگه ترشی مجانی!!!

______________________☻☺☻__________________

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است..... اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر رنج است...... اگر عاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است

___________________☻☺☻________________

سلام...خوبی؟ بابا تو معلوم هست کجایی؟ نشستی اون بالا با تنهایی خودت حال می کنی؟ما رو هم تحویل نمیگیری؟ الهی مامانت قربونت بشه ....بی زحمت دو تا نارگیل بنداز پایین....

__________________☻☺☻____________________

یکی از بهترینها می گوید: اگرکسی واقعا کسی رو دوست داشته باشد بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش...پس مواظب خودت باش....

__________________☻☺☻___________________

اگر نماز گزار بداند که چقدر از رحمت الهی او را فرا گرفته هرگز سر از سجده بر نمی دارد . ( بسیج قزوین)

___________________ ☻☺☻ __________________

به ترکه می گن حمام چند بخشه؟ میگه دو بخشه....زنانه و مردانه

___________________ ☻☺☻ __________________

دوست داری بگم میخواهم هر روز صبح با صدات بیدار شم بعد بگم با ساعتم بودم ؟ دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم ؟ دوست داری بگم هر جا باشی پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم ؟ دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی ... نه دیگه – این دفعه با خودت بودم .

___________________ ☻☺☻ __________________

رشتیه میره خونه میبینه یه مرده تو خونشون با زنش نشسته .. میاد جلو میگه تو کی هستی با زن من نشستی ... طرف میگه راستش من خلبانم اما هواپیما سقوط کرد افتادم تو خونه شما ... رشتیه یه نگاه میکنه میگه این ارتش هم چه خر تو خریه ها ، دیروز هم یکی از نیرو دریائی کشتی شون غرق شده بود نزدیک بود تو وان حموم غرق بشه

___________________ ☻☺☻ __________________

وقتی یک طاووس برای ناز کردن و یک کلاغ برای قارقار کردن و یک روباه برای فریب دادن و یک تمساح برای اشک ریختن داشته باشی دیگه نیازی به زن نداری.

___________________ ☻☺☻ __________________

کتب دبستان از سال آینده محلی می شود : تهران ، بابا با 206 آمد . قم ، بابا با تسبیح آمد . تبریز بابا با بربری آمد . رشت ، آن مرد رفت . بابا آمد.

___________________ ☻☺☻ __________________

چشمهای خود بیاموزید که نگاه به کسی نیندازند ، اگر نگاه انداختند عاشق نشوند اگر عاشق شدند وابسته نشوند اگر وابسته شدند مجنون نشوند و اگر نیز مجنون شدند با عقل و منطق زندگی کنند . * اینک که پا به این راه دشوار گذاشته اید ، با صداقت عشق را ابراز کنید ، تنها عاشق یک دل باشید ، تنها به یک نفر دل ببندید ، و با یکرنگی و یکدلی زندگی کنید. * به عشق خود وفادارباشید،تا پایان راه با عشق باشید ، و از ته دل عشق را دوست داشته باشید . * از تمام وجود عاشق شوید

___________________ ☻☺☻ __________________

میدونی فرق تو با لنگه کفش چیه؟ کفش لنگه داره اما تو لنگه نداری

___________________ ☻☺☻ __________________

دوتا پسر حوصله‌شان سر رفته بود. یکی از آنها گفت: بیا شیر یا خط بیندازیم. اگر شیر شد میریم دوچرخه سواری، اگر خط شد میریم ماهواره نگاه می‌کنیم و اگر سکه روی لبه‌اش ایستاد میریم درس می‌خونیم!

___________________ ☻☺☻ __________________

سه تا ترک رفته بودن ایستگاه راه‌آهن، تا میرسن تو یهو قطار حرکت میکنه، اینها هم میگذارن دنبال قطار حالا ندو کی بدو! خلاصه بعد از هزار بدبختی، یکیشون میرسه به قطار و میپره بالا و دستشو دراز میکنه دومی رو هم سوار میکنه، ولی سومی بندة خدا هرچی میدوه نمیرسه. خلاصه خسته و کوفته برمیگرده تو ایستگاه، یک بابایی بهش میگه: آقاجان چرا اینقدر خودتونو خسته کردید؟ قطار بعدی نیم ساعت دیگه حرکت میکنه، وامیستادید با اون میرفتید. ترکه نفس زنان میگه: ایلده منم نمیدونم! والله من فقط قرار بود برم، اون دوتا رفیقام اومده بودن بدرقم.

___________________ ☻☺☻ __________________

یارو داشته توی خیابان راه میرفته که یکی از راه میرسه  محکم میزنه توی گوشش

یارو بر میگرده به طرف میگه شوخی بود یا جدی؟

طرف جواب میده خیلی هم جدی بود

یارو میگه خوب شد چون من اصلا با کسی شوخی ندارم!!!!

___________________ ☻☺☻ __________________

دنیا را بد ساخته اند......... کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد. کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است

___________________ ☻☺☻ __________________

ترکه شلوارشو بر عکس میپوشه ننش میگه الهی من قربون بچم برم که هر وقت داری میری انگار داری میای !!!!

___________________ ☻☺☻ __________________

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است، غمی نیست. همین انتظار رسیدن شب برایم کافیست

رشتیه موقع خواب دعا می کنه:

( خدایا حق رو به حق دار برسون)

 صبح که از خواب بیدار می شه میبینه بچه هاش خونه نیستن...

                                   

حیف که فقط تو یکی رو دارم...

اگه از تو یک عالمه داشتم..

.الان گاوداری  داشتم

                                                                    

روزهایت عالی..

شبهایت پرتغالی...

خودتم که خیلی با هالی...

                                 

                   (اس ام اس های نصف شبی) 

ببین یکی می خواست الان بهت اس ام اس بزنه بیدارت کنه

من نذاشتم بیدارت کنه - کار خوبی کردم ؟

                                        

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

                                         

خوابم نمی برد.دارم اس ام اس میزنم تا خوابم ببره...اگه بیدار شدی تو هم اس ام اس بزن تا خوابت ببره

                                         

خوابی؟؟؟؟؟ میخواستم یه اس ام اس بدم ..پس باشه برای بعد...

                                         

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارنت..

                                        

مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید

                                        

شرکت ال جی ضمن آرزوی شبی خوش شما را به ادامه ی خوابتان دعوت می نماید...

                                       

تا حالا فکر کردی که چرا پلنگ صورتی ناف نداشت؟؟؟

نمیخواد الان فکر کنی...حالا بگیر بخواب...

-----------------------------------------------------

اگه یه روز بری سفر...

اگه دو روز بری سفر...

اگه سه روز بری سفر...

اگه چهار روز بری سفر...

اگه پنج روز بری سفر...

اگه شش روز بری سفر...

اگه هفت روز بری سفر...

اونوقت یه هفته ست که رفتی سفر...

                                        

اگر کسی را دوست میداری ترکش کن. اگر قسمت تو باشد باز میگردد. اگر هم باز نگشت یعنی به تو تعلق نداشت. پس همان بهتر که رفت

                                       

اگر بگریم گویند که عاشق است

اگر بخندم گویند که دیوانه است

پس می گریم و می خندم

که بگویند یک عاشق دیوانه است

                                      

خدایا به من توفیق

عشق، بی هوس

تنهایی ، در انبوه جمعیت

دوست داشتن ، بی آنکه دوست بداند

عطا کن.

                                    

آری آغاز دوست داشتن زیباست

گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

                                     

معلم : الفبای فارسی رو بگو

شاگرد : الف..ب..پ..ت..ث...چهار...پنج..شیش ..هفت...

معلم : انگلیسی اش رو بگو

شاگرد : ای...بی...سی...چهل...پنجاه...شصت...هفتاد...

معلم : یونانیش رو بگو

شاگرد : آلفا...بتا...ستا...چهارتا...پنج تا...شیشتا...هفتا....

معلم : نخواستم اصلاً ، یه شعر بگو

شاگرد : نابرده رنج گنج پنج شیش هفت

واسه تو میخک و واسه بقیه رز میارم تو رو هر وخ می بینم یه جورایی بز میارم توو قرار با خوشکلا سیب بهشون هدیه می دم واسه تو که میمونی یه عالمه موز میارم!!!

ترکه موبایل میخره صفرشو می بنده....

ترکه با لره مشرف میشن حج.دم کعبه.ترکه میزنه زیره گریه میگه:خدایا چرا مردی؟ لره با آرنج میزنه به پلوش و میگه  آخه الاغ خدا که نمیمیره...شهید می‌شه

شاخه گل برات می فرستم ...9 تا طبیعی ولی دهمی مصنوعی یه کارت هم میزنم بهش که روش نوشته ..تا وقتی که آخرین گل پژمرده بشه دوست دارم

اگر1000 نفربگن دوست دارم یکیش منم اگه که 100 نفر بگن دوست دارم یکیش منم اگه که 10 نفر بگن دوست دارم می دونی یکیش منم اگه کسی بهت نگفت دوست دارم بدون که مردم

یه بار 3 تا میمون رو یه درخت نشسته بودن ..یکیش مجله می خونده اون یکی کتاب سومی هم sms منو می خونه

یه روزی دو تا "نی نی"پیش هم خوابیده بودن پسره به دختره می گه :تو دختری یا پسری ..دختره می گه نمی دونم ..! پسره می گه خوب بذار من برم ببینم ..میره زیر پاهاشو میاد می گه :دختری ...می گه :از کجا فهمیدی ؟؟؟...پسره میگه:آخه جورابت صورتیه.....!!!!

                                   

زن از سوسک می ترسه .سوسک از موش می ترسه..موش از گربه ..گربه از سگ می ترسه ..سگ از مرد می ترسه ..مرد هم از زن می ترسه

نگریستم به گریستنت .گریستم به نگریستنت و تو نگریستی...نگریستم و تو گریستی .گریستم تا نگریستی..مخت قاط زد یا بازم بگم

 یه ترکه و یه عربه داشتند با هم دعوا میکردند و به هم فحش میدادند ، یدفعه ترکه شروع میکنه به خندیدن ، میگن : چرا میخندی ؟ میگه : آخه من هر چی بهش فحش میدم ، اون هی برام قرآن میخونه

یه روز یه ترکه میره غواصی تو عمق 20 متری بعد یه کوسه میاد ازش میپرسه آقا شما ترکین ؟ میگه از کجا فهمیدی میگه چون کپسول آتشنشانی پشتته

سلام، من هفته دیگه دارم نامزد میکنم، یه مهمونی کوچیکه، اگه بیای خوشحال میشم، لطفا گل یا کادو نیار، فقط یکی رو بیار که من باهاش نامزد کنم!

گرگه میره در خونه شنگول و منگول در میزنه، مادره میگه: بچه‌ها نیستن، بیا تو

فردا روز موزه و میراث فرهنگیه

عتیقه روزت مبارک....

                                   

جیر‌جیرک به خرس می‌گه : دوست دارم

خرس می‌گه : الان وقت خواب زمستونیه ، بعدا صحبت می‌کنیم

خرس رفت خوابید ، ولی نمی‌دونست عمر جیر‌جیرک ۳ روزه....

بعد از مرگم تکه یخی به شکل صلیب بر روی سنگ قبرم بگذارید تا با اولین طلوع خورشید اب شودوبه جای یار برایم گریه کند

روز گله میره پیش خدا میگه چرا همه گلها خار دارن ؟ خدا می گه نه یه گلی هست که خار نداره میگه کو صداش کن ببینمش ؟ خدا می گه نه صداش نکن داره آف می خونه

به یه لره میگن تو شهر شما آدم معروف هست؟؟لره:آره سوفیا لره... جسیکا تی لر...لره و هاردی... تازاش هم یه مولکول کشف کردیم که اسمش اینه: کلر .....

                                

من می خوام همیشه عاشق بمونم به تو و چشمای روشنت قسم بـا تـرانـه هـای آفـتـابـی تـو مـی تـونـم بـه صـبـح فـردا بـرسـم ایـنـهـمـه خـاطـره رو چـیکار کـنیم نمی تونیم که از اونا بگذریم واژه شـروع شـعـر مـن تـوئـی بـیـا تـا آخـر خـط بـا هـم بـریـم واسه چی می خوای که تنهام بذاری چرا باید تو رو از یاد ببرم یادمه یه روز نشستی روبروم گفتی که محاله از تو بگذرم بیا با هم آسمونو طی کنیم تو به من یه فرصت تازه بده می دونم که چشمای عاشق تو راه و رسم عاشق

تهرانیه داشت واسه ابادانیه لاف می زد که من یه سگ دارم وقتی می خواد بیاد تو خونه در می زنه. ابادانیه گفت : ولک مگه کلید نداره؟

ترکا زنگ می زنن قم . می گن : یه امام جمعه برامون بفرستید . قمی ها می گن : امام جمعه قبلی چی شد ؟؟ ترکا می گن : اونو کشتیم امام زاده درست کردیم

یه نصیحت هیچ وقت تو خیابون نرو، اگه رفتی سرتو بالا نکن، اگه بالا کردی، به هیچ کس نگاه نکن، اگه نگاه کردی نخند، اگه خندیدی شماره ازش نگیر، اگه گرفتی بهش زنگ نزن، اگه زدی باهاش حرف نزن، اگه زدی نگو دوسش داری، اگه گفتی باهاش قرار نزار، اگه گذاشتی نرو سر قرار، اگه رفتی تحویلش نگیر، اگه گرفتی عاشقش نشو، اگه شدی بهش نگو، اگه گفتی....... میزاره میره

نباید میذاشتم بری... اینجا خیلی جات خالیه... بوی عطرت نمیاد... حس بدی دارم... چون همش فکر می کنم تقصیر من بود... آره نباید سیفون رو می کشیدم

                                       **** ****

ترکه از ساختمون ده طبقه میفته پایین همه جمع میشن دورش، ازش میپرسن: آقا چی شده؟ میگه: والله منم تازه رسیدم

                                      **** ****                                       

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم ، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است....

                                       **** ****                                       

تست کنکور 85:

............. بی تو سردمه    الف)بخاری   ب)پتو    ج)آرش    د)شوفاژ

ترکه میره پیش دکتر بعد دکتره هم بهش میگه خوب آقای محترم بگو ببینم چه مشکلی داری؟؟؟؟؟؟  ترکه میگه : شما دکترین چرا از من میپرسین...

                                     **** **** 

زندگی مانند جدولی است که اگر خانه های آن را پر کنید جایزه آن مرگ است....

                                    **** ****                     

ترکه از یه قریبه می پرسه:ببخشید آقا من شرمندم..روم به دیوار ..گلاب به روتون..گل به روتون..من بمیرم که این سوال رو می پرسم......طرف میگه بپرس بابا اشکال نداره..ترکه می گه ببخشید اسم شما چیه؟؟؟ طرف عصبانی می شه میگه:والا این جوری که شما گفتین:گه!!!!!

                                     **** **** 

میدونی فرق تو با گاو چیه؟؟..................شوخی کردم بابا...تو با گاو هیچ فرقی نداری

                                     **** ****  

پسر:عزیزم یه بوس از اون لبات بده تا با گرماش سیگارمو روشن کنم ....دختر: نمیدم تا کونت بسوزه بعد با حرارتش سیگارو روشن کنی...

                                      **** **** 

لره تیپ می زنه میره بیرون یه دختره بهش می گه بخورمت لره میگه به تو این گه خوریا نیومده...

                                     **** **** 

روی برگ نوشتم که دوستت دارم اما تو مثل بز خوردیش...

                                    **** **** 

به یه ترکه یه ماشین میدن که فرمونش سمت راست بوده بعد چند وقت ازش می پرسن چه طوره ماشینت؟ میگه خیلی خوبه اما نمیدونم چرا هر وقت تف میکنم میوفته رو زنم...

                                     **** **** 

ترکه میخوره به دیوار میگه ببخشید

ترکه از تاکسی پیاده میشه درو نمی بنده راننده بهش میگه چرا درو نمی بندی ترکه هم میگه :زرنگی میخوای درو ببندم دربست حساب کنی...

                                  **** ****  

ترکه داشته تو پارتی  میخونده:میخوام که با بوسه ی گل لباتو پرپر کنم....  یه دفعه    کمیته میریزه تو پارتی.ترکه ادامه میده:گلهای پرپر شده رو نثار رهبر کنم...

                                   **** **** 

به یه ترکه میگن کجا به دنیا اومدی؟ میگه از تو لپ لپ در اومدم....

                                    **** **** 

به رشتیه میگن از زنت راضی هستی میگه : آره میگن: برای چی؟ میگه آخه تو شستن ظرفها بهم کمک می کنه...

                                    **** ****  

 ترکه میره بالا  پشت بوم میخوابه سردش میشه در پشت بوم رو میبنده..                        

                                     **** **** 

ترکه مربی فوتبال میشه موقع مسابقه شماره 10 رو میاره بیرون به جاش 2 تا 5 میفرسته...

                                      **** **** 

از رشتیه  می پرسن زنت چند ماهه  حاملست میگه: حمییییییییییییید

                                     **** ****                            

 سه تا فرشته تو دنیا وجود دارن یکیش داره به پرنده هش غذا می ده یکی داره به مردم کمک میکنه یکی دیگه هم داره این اس ام اس رو می خونه...

توزیبا تو خانوم تو با وقار تو دوست داشتنی تو چشم قشنگ

اونوقت من چی؟یه دروغ گو

                                   

یکی میره زیست می خونه می شه زیست شناس....یکی میره نوبل می گیره مثل ماری کوری....اونوقت تو بی کار بشین همش اس ام اس بخون....

                                  

امام جمعه تبریز فتوا داده قبل از اینکه آب بخورید، 3 بار باید بسم الله بگید، چون توی آب 3 تا جن داره، دو تا اکسیجن و یه دونه هیدروجن

                                  

روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومد ولی هوا ابری نبود . میدونی

چرا ؟ اون روز فرشته ها داشتن از اون بالا گریه میکردن . چون یکی از

اونا کم شده بود

                                  

ek ak ook oka ka ak aka

ok ak atk ki ke ka ao ak

آفرین تو تونستی به زبان میمونها صحبت کنی!!!!!!

                                  

حیوانات 12 دقیقه زوودتر زلزله رو میفهمند

هوایه ما رو داشته باش

ما رو بی خبر نذار

                                  

 یه بسیجیه میاد به یه دختره متلک بندازه میگه:خانوم خوشکله نمازتو خوندی؟

                                                                  

یه ترکه نوشابه گاز دار میخوره دچار گاز گرفتگی میشه میمیره

                                  

می خوامت ...نه به خاطر رفاقتت....نه به خاطر صداقتت...نه به خاطر شرافتت...نه به خاطرظرافتت...نه به خاطر رشادتت...نه به خاطرحمایتت...نه به خاطر حمایتت.......فقط به خاطر خود کثافتت

                                 

یه شب یه ستاره شانس از اسمون افتاد رو زمین بهم گفت دنیارو می خوای یا یه دوست خوب ؟؟؟ گفتم هیچ کدوم . چون یه دوست دارم که واسم مثل یه دنیاست

                                 

اگه فرهاد شیرین رو یادش بره....اگه مجنون لیلی رو یادش بره ....اگه پرنده پرواز رو یادش بره ...ولی من هیچ وقت پول اس ام اس هایی که بهت زدم رو یادم نمیره

                                 

 از نفرت تا علاقه یک محبت . از دشمنی تا دوستی یک لبخند . از جدایی تا پیوند یک قدم .

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس

                                

پسری از سربازی برای پدرش این طور تلگراف زد : " من کاظم پول لازم " پدرش هم در جواب گفت : " من تراب وضع خراب"

                                 

فرشته از سنگ میپرسه چرا از خدا نمیخوای که تورو انسان کنه؟؟؟سنگ میگه هنوز اونقدر سخت نشدم که انسان بشم!!!!

                                 

 همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره

                                  

اگه از کنار یه گنجیشک رد شدی و نپرید یه وقت فکر نکنی که دوست داره تو رو آدم حساب نکرده....

                                                                       

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورت را از دست نده . برای عشق گریه کن ‏ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . ‏برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق ‏زندگی کن ولی عاشقونه

                                  

گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه میکنم گاه یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی میکنم گاه یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند گاه یک عشق آن قدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم

                                   

عزیزم با من باش و از وجود من به زندگیت گرما و صمیمیت ببخش و سرمای سخت زندگیت را با اعتماد به من از بین ببر ، << ایران رادیاتور

                                     

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او می گو ید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد . او می گوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

به قزوینیه میگن آرزوت چیه؟

میگه بر گرد بهت میگم

                                                

از یک ترکه میپرسند که دوست داری زن آیندت چه خصوصیاتی داشته باشه ؟ میگه : هیکل جنیفر لوپز ، اخلاق فاطمه زهرا

                                                 

عربه بچش تو اتوبوس به دنیا میاد اسمشو میذاره عبدوالواحد

                                               

روباه میره زیر درخت به کلاغه میگه به به چه سری چه دمی ...کلاغه میگه زر نزن من خودم دوم دبستانم

                                               

به ترکه میگن چرا ترک شدی؟!‌ میگه: ایلده جوون بودیم، ایمکانات کم بود، پیش اومد دیگه!‌ میپرسن: پس چرا لر نشدی؟ میگه: نه بابا، دیگه اونقدرها هم ایمکانات کم نبود

                                                

اگه گفتید چه جوری میشه اصفهانی رو زجر داد: ببندیش به تیر برق وبهش بگیه کوچه اونطرفی شام میدند

                                                

ترکه وصیت میکنه میگه من نماز قضا ندارم فقط بجام 40سال وضو بگیرین

                                                

سلام یکی بود یکی نبود..وقتی این یکی بود اون یکی نبود وقتی اون یکی بود این یکی نبود..خلاصه ما هم نفهمیدیم که کی بود و کی نبود اما فهمیدیم که اون یکی با این یکی نبود

                                                

شرکت نوکیا برای رفاه حال اس ام اس نویسان محترم ایرانی یک گوشی جدید طراحی کرده که با فشردن تنها یک دکمه می نویسه "یه روز یه ترکه

                                               

گاو نر افتاد دنبال گاو ماده . گاو ماده فرار کرد تا رسید به بن بست بر گشت گفت:از جون من چی می خوای؟ گاو نر گفت: مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

                                              

اگه یه وقت من اومدم

اومدم باز پیشت بی خبر

اگه یه بار دلت نخواست

دلت نخواست که پشت در

میون باغچه های تو

قدم بزارم

اگه دلت یه وقت نخواست

نخواست که مسافر بی همسفر

دلش بیاد دم خونه و برگرده

اگه چشات لحظه ای

از لحظه های عمرمو نخواست

اگه میون این همه غم

چشات فقط غم من رو نخواست

دلت نخواست ببینی منو

دلت نخواست رقیب بی سفر پشت در

بمونه بی انتها پشت در

اگه لحظه ای قبل از خروجم

در رو به روم بستی هیچی نگفتم

اونوقته که دلم میخواد داد بزنم

داد بزنم بگم اخه در و باز کن

درو باز کن نامرد پام گیر کرده لای در!!

                                          

میدونم میتونی قلبمو آتیش بزنی اما نزن...میدونم میتونی بری و منو تنهام بزاری اما نزار...میدونم میتونی بریو باکس دیگه‌ای دوست شی اما نشو...میدونم میتونی جواب منو ندی اما بده...میدونم میتونی نابودم کنی اما نکن...میدونم میتونی واسم افف نزاری ولی بزار ای مهربون من دوست دارم

                                               

یه خبر خوب! اگه 2 روز دیگه صبر کنی تو هم می تونی برقصی. آلبوم جدید اندی تا پس فردا به بازار می یاد: مونگولا باید برقصند!

                                               

یکی تو زبلی، یکی ملوان زبل.

یکی تو عاقلی یکی بوش وگ.

یکی تو خوبی یکی روباه مکار .

یکی تو نازی یکی کلاه قرمزی .

یکی تو پول نداری یکی اسکروچ.

یکی تو کاردرستی یکی دالتونها.

یکی تو خوش اندامی یکی گالونی.

یکی تو خوش مرامی یکی فرانچی.

یکی تو سفیدی، یکی سفید برفی.

یکی تو خوش تیپی یکی آقای آلوده .

یکی تو راست می‌گی، یکی پینوکیو .

یکی تو مهربونی، یکی خرس مهربون.

یکی تو خوشگلی، یکی پلنگ صورتی.

یکی تو خوب حرف میزنی یکی نمکی.

یکی تو خجالتی هستی و یکی ام من .

یکی ما دو تا با هم خوبیم، یکی تام و جری.

یکی موهای تو قشنگه، یکی موهای آن شرلی.

یکی تو قشنگ راه می‌ری، یکی تنسی تاکسیدو.

یکی خونه شما قشنگه، یکی خونه مادر بزرگه

یکی گوشهای تو قشنگه، یکی گوشهای زی‌زی‌گولو.

یکی تو بیکاری یکی نفر بعدی که بیاد اینو بخونه

                                           

اینو واسه تو فرستاده ام ، آره برای تو ، برای خودت، چرا به این ور و اون ور نگاه می کنی ؟ مگه عجیبه که این مال تو باشه؟ شک نکن مال خودته ، آخه مگه به جز تو هم علاف دیگه ای هست؟؟؟؟؟

                                             

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن . چون شاید هیچ وقت ، هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشد

                                             

نگریستم به گریستنت گریستم به نگریستنت گریستم و تو نگریستی نگریستم و تو گریستی گریستم تا نگریستی چی‌شد ؟ اصلا ولش کن. انرژی هسته ای رو بچسب که حق مسلم ماست

                                             

یه بار میخواستن آبادنیه رو زجر کش کنن ، میبندنش به تنه درخت ، نوار بندری می زارن

               ---------------------------------------------------------

  انسان با سه بوسه تکمیل می شود 1-بوسه مادر که با آن پا عرصه خاکی می گذاری 2- بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی 3- بوسه خاک که با ان پا به عرصه ابدیت می گذاری...

               ---------------------------------------------------------

  بچه رشتیه به باباش میگه بابایی چرا عکس لخت مامان و گذاشتی رو صفحه کامپیوتر. باباهه میگه صداشو در نیار تازه از اینترنت دانلودش کردم   

                 -------------------------------------------------------

روز قیامت خدا به مردا میگه: اونایی که زن ذلیل بودن سمت چپ بقیه سمت راست. همه میرن سمت چپ فقط یکی نمیره. خدا بهش میگه چرا تو نرفتی اونور؟ میگه: خانومم گفته اینجا وایسا

                   ------------------------------------------------------

خصوصیات دخترا: 1. تا زبونشون باز میشه عوض مامان بابا میگن شوهر! 2.حالشون از پسرا به هم میخوره ولی نمی دونم چرا 666 تا دوست پسر دارن!! 3.اگه خونشون آتیش بگیره بین بابا و لوازم آرایش حتما لوازم آرایش و انتخاب می کنن!!! 4.نون شب ندارن بخورن ولی پول عمل دماغشونو ردیف میکنن!!!! 5.همه خوشکل و خوش هیکلن (خدایا منو بخاطر این دروغم ببخش)!!!!! 6. از 8 تا 20 سالگی شونصد تا دوست پسر داشتن که هیچ کدوم درکشون نمیکردن!!!!!! تبصره : همچی

                      -----------------------------------------------------

تهرانیه داشت واسه ابادانیه لاف می زد که من یه سگ دارم وقتی می خواد بیاد تو خونه در می زنه. ابادانیه گفت : ولک مگه کلید نداره؟

                       ----------------------------------------------------

واسه تو میخک و واسه بقیه رز میارم تو رو هر وخ می بینم یه جورایی بز میارم توو قرار با خوشکلا سیب بهشون هدیه می دم واسه تو که میمونی یه عالمه موز میارم!!! 

                       ----------------------------------------------------

خیلی بی فرهنگ و بی شعوری................................................... در جامعه امروز بیداد می کنه

                              ---------------------------------------------------

ترکا زنگ می زنن قم . می گن : یه امام جمعه برامون بفرستید . قمی ها می گن : امام جمعه قبلی چی شد ؟؟ ترکا می گن : اونو کشتیم امام زاده درست کردیم

                            ----------------------------------------------------

این جمله همیشه یادت باشه : زندگی گل سرخئ است که گلبرگهایش خیالی وخارهایش واقعی است

                             ----------------------------------------------------

قدرت دید خانومها: یک تار مو را روی کت شوهرشون میبینن اما یه تیر چراغ برق را هنگام رانندگی نمیبینن

                              ---------------------------------------------------

سال 2200 پسر از مامانش میپرسه مامان من چه جوری به دنیا اومدم. مامانش جواب میده از اینترنت دانلودت کردم

                              --------------------------------------------------

یه نصیحت هیچ وقت تو خیابون نرو، اگه رفتی سرتو بالا نکن، اگه بالا کردی، به هیچ کس نگاه نکن، اگه نگاه کردی نخند، اگه خندیدی شماره ازش نگیر، اگه گرفتی بهش زنگ نزن، اگه زدی باهاش حرف نزن، اگه زدی نگو دوسش داری، اگه گفتی باهاش قرار نزار، اگه گذاشتی نرو سر قرار، اگه رفتی تحویلش نگیر، اگه گرفتی عاشقش نشو، اگه شدی بهش نگو، اگه گفتی....... میزاره میره 

                              --------------------------------------------------

ا

                              -------------------------------------------------

می دونی چرا دوتا ترک نمی تونن کنار هم بخوابن ؟ برای اینکه تا صبح دعوا می کنن که کی وسط بخوابه!!!

                             -------------------------------------------------

:::..(((الهی تو خورشید بشی و من زمین !! تا سالی 1 بار من دوره تو بگردم و توام سالی 365 بار دور من بگردی !!! ))))

                              -----------------------------------------------

فصل چیدن پشم گوسفندان است. زود بخواب فردا اول صف باشی

                              -----------------------------------------------

 

قربوت برم عزیز خوشگل ...

کوچولو ...

باربی ...

جیگر ..

نمکی ...

نون خشکی دمپای پاره پلاستیک آب گرم کن سماور شکسته خریداریم ....

 

                           ------------------------------------------------

 

از ترکه می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه پیاده خیلی راهه.........

                   

ghazvinie berenje tabarok mikhare  dare kisaro ke baz  mikone  mige pas hamishesh kooooooo???

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Avalin Chizi Ke Behesh Del Bastam To Boodi.... Bi To Aroomo Gharar Nadashtam! Gerye Mikardam....To Ro Mikhastam .. Midoonestam To Nabashi Nemikhabam....Dooset Daram ~> PESTOONAK

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Agar mikhahid zendegie jadidi dashte bashid va kamelan avaz shavid ba ma tamas begirid . ( sazmane bazyaft zobaale)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Age mikhay ashegh beshi asheghe Negah sho,chon na pir mishe,na hararatesho az dast mide,na nouresh kam mishe va na mitune dorugh bege...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

torke saresh mikhore be mileye otoobos az hoosh mire behoosh ke miad mibine hame milaro gereftano balaye saresh vaisadan torke ghati mikone mige velesh konin bebinam mikhad chi kar kone..

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

torke masjed misaze hichki nemiad namaz be kkhoone pelakard mizane: namaz bedoon vozoo. shekaste . neshaste .gooz azad

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

salam khobi ? baba kojaee to ? neshasti un bala ba tanhaeie khodet hal mikonio maro tahvil nemigiri . elahi ghorbonet beram , bizahmat 2ta nargil bendaz pain

 

---------------------------------------------------------------------

 

age begam ashegetam , age begam divonatam , age begam barat mimiram , age begam nemitonam faramoshet konam , age begam doset daram , age begam az jolo cheshmam ye sanie onvar nemiri , age begam hameye zendegimi , age begam nafasam be nafaset bastast ............. durugh goftam  

 

---------------------------------------------------------------------

 

torke too ghazvin migooze ghazvinia donbalesh mikonan migan boogh zadi bayad savar koni

 

------------------------------------------------------------------------------

 

midoni dost yani chi? d=dashtane o=onike s=setayesh kardanesh t=tamumi nadare

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Ajayebe 7 ganeh iran:1.Rashti ba gheirat2.Tork bi khariat3.Esfehani bi menat4.Tehroni ba marfat5.Yazdie ba shahamat6.Lore ba shakhsiat7.arabe ba tarbiat

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Midooni fargh to ba kafsh chiye??? kafsh lenge dare vali u lenge nadari

 

------------------------------------------------------------------------------

 

Hamishe to madrese yadam dadan: 1sal=12 mah 1mah=4hafte 1hafte=7roz 1roz=24saat 1saat=60daghighe vali kasi behem nagoft ke 1 daghighe bito=1000000000sale

         

migam mer30 behesh bere30 ba kompere30 nagi beke30 mano miboo30 age naboo30 kheili loo30

هر زمان که احساس تنهایی کردی دستهایت را باز کن، سرت را بالا بگیر، یک نفس عمیق بکش، چشمهایت را باز کن و رو به آسمان نگاه کن و ببین: <<از اون بالا کفتر می‌آیه / یک دانه دختر می‌آیه

اگه بگم دیوونتم، اگه بگم عاشقتم، اگه بگم دوست دارم، اگه بگم یه ثانیه از جلوی چشمام دور نمی‌شی، اگه بگم نفسمی، اگه بگم همه هستی منی،‌ برام «لپ‌لپ» می‌خری؟

دیگه نه زنگ بزن، نه اس‌ام‌اس بده، نه با من حرف بزن، آخه رفتم دکتر، گفته: قند دارم و نباید به عسلی مثل تو نزدیک بشم

Elaaaahi.... Lobnan Ra Bar Israeil...... Islam Ra Bar Sahyoonism...... Va NARGES Ra Bar SHOKAT Piroooz Begardan.... Amiiiiin

ترکه میگن اگه دنیار رو بهت بدن چه کار میکنی میگه من فعلا می خوام ادامه تحصیل بدم

 اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا میری دنبالته و هر مشکلی که واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون ........... من نیستم 

به ترکه میگن با خرچنگ جمله بساز، میگه:‌ کره خر چنگ نزن!!

 به رشتییه میگن چرا دوتا زن گرفتی میگه یه وقت دیدی مهمون اومد!!!!!!!!!!!

 در عرض یک دقیقه میشه یک نفر رو خرد کرد در یک ساعت میشه یکی رو دوست داشت و در یک روز میشه عاشق شد ، ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد..... زندگی سه چیز است : اشکی که خشک می شود لبخندی که محو می شود یادی که می ماند و فراموش نمی شود  

kasi ro baraye doosti entekhab kon ke onghadar ghalbesh gonde bashe ke nakhay baraye inke to ghalbesh jai dashte bashi khodeto kochik koni

 

 Be T0rke Migan Tabrik Migim PEDAR Shodi!!! Mige Eyyyyyyyval Pas Be Khanooomam Nagid Mikham Surprisesh Konam <------------------------)))

eshgh mesle ye gonjishk mimone......age mohkam begirish mimire.....age shol begirish mipare.....pas ye tori say kon begirish ke aroom to dastat khabesh bebare

به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری!

دختری از پسری پرسید که آیا اونو قشنگ می دونه؟

پسر جواب داد : نه

دختر پرسید: آیا دلش می خواد تا آخر عمر باهاش بمونه؟

گفت: نه

سپس پرسید که اگرترکش کنه گریه می کنه؟

پسر دوباره تکرار کرد : نه

دختر خیلی ناراحت شد....وقتی خواست بره در حالی که اشک از چشمانش جاری می شد ...پسر بازوهاشو گرفت و گفت:

تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی...من نمی خوام که تا ابد با تو باشم من نیاز دارم که تا آخر  عمرم با تو بمونم... و اگر تو بری من گریه نمی کنم بلکه می میرم...

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:45 http://manifique.blogfa.com

سلام دستتون درد نکنه بابت این جوکا من خودم قزوینیم در رابطه با قزوینیا هم چیزای گفتی.قزوینیا واقعا اینجورین . من تصادفی به وبلاگ شما اومدم در رابطه با آهنگ زیباتون ممنونم. واقعا ممنون. خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد