آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی
آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی

دکلمه ۱۰ ( شعر خودم )

دکلمه ۱۰ تقدیم به دوستای عزیز که منو ۹ شماره تحمل کردن . 

 

 

 

 این غصه های لعنتی                 ازخنده دورم می کنه 

این نفسای بی هدف                  زنده به گورم می کنه 

چه لحظ های خوبیه                      ثانیه   های آخره 

فرشته ی مردن من                منو از اینجا می بره 

شریک زجه های من             بگو که گوشت با منه 

ببین که زخمای تنم                     شاهد حرفای منه 

آی خدا دلگیرم ولی                 احساس غم نمی کنم 

چون با توم پیش کسی               سرم رو خم نمی کنم

ادامه مطلب ...

زندگی نامه بزرگان جهان ۴

  بیوگرافی جالب و امیدوار کننده از زندگی نامه بزرگانی چون داروین - دکارت - گالیله   

 

 

ادامه مطلب ...

زندگی نامه بزرگان جهان ۳

بیوگرافی از زندگی پاسکال نیوتن و نوبل  

 

 

ادامه مطلب ...

چوارخشته کییه کانی حه کیم عومه ری خه یام

کتاب فوق العاده زیبا و در نهایت هنرمندی از ماموستا " هه ژار " این کتاب برگردانده شده ی رباعیات خیام توسط استاد می باشد که نهایت استادی ایشان را می رساند . امیدوارم کردهای عزیز لذتشو ببرند .  

 

چوارخشته کییه کانی حه کیم عومه ری خه یام ماموستا هه ژار ی موکریانی کردوویه ته کوردی 

 

ادامه مطلب ...

تقدیم به خودم که خیلی واسه خود واقعیم تنگ شده

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

          حرفهایی بود تویه قلبم من نگفتم نتونستم

من به تو هرگز نگفتم با تو بودن ارزومه

 نقش اون چشمایه معصوم لحظه لحظه روبرومه

نیومد رویه زبونم که بگم بی تو چی هستم

            که بگم دیوونتم من زندگیمو به تو بستم

تو رو دیدم مثل اینه تویه تنهایی شکستی

         من کلامی نمی گفتم که برام زندگی هستی

نمی دونستی که چون گل تویه قلب من شکفتی

       چشم تو پر از گلایست اما هرگز نمی گفتی

 

بازو وانت را به مستی حلقه کن برگردنم

تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم

چهره یه زیبایه خود را ازرخ  من وا مگیر

جز به اغوش چمن  یا  دامن من جا مگیر

راز عشق خویش را اهسته خوان در گوش من

جستجو کن عشق را در گرمیه اغوش من