آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی
آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی

تقدیم به خودم که خیلی واسه خود واقعیم تنگ شده

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

          حرفهایی بود تویه قلبم من نگفتم نتونستم

من به تو هرگز نگفتم با تو بودن ارزومه

 نقش اون چشمایه معصوم لحظه لحظه روبرومه

نیومد رویه زبونم که بگم بی تو چی هستم

            که بگم دیوونتم من زندگیمو به تو بستم

تو رو دیدم مثل اینه تویه تنهایی شکستی

         من کلامی نمی گفتم که برام زندگی هستی

نمی دونستی که چون گل تویه قلب من شکفتی

       چشم تو پر از گلایست اما هرگز نمی گفتی

 

بازو وانت را به مستی حلقه کن برگردنم

تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم

چهره یه زیبایه خود را ازرخ  من وا مگیر

جز به اغوش چمن  یا  دامن من جا مگیر

راز عشق خویش را اهسته خوان در گوش من

جستجو کن عشق را در گرمیه اغوش من

نظرات 13 + ارسال نظر
زهره جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

سلام داداشم خوبی. شعرت قشنگ بود خیلی. خوش به حال اونی که خودش میدونه . قالب نوتونم مبارک. موفق باشی.

باران سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 http://baran-e-setareh.blogfa.com

شعرای معین خیلی قشنگن........
موفق باشین
.
.
.
راستی عاشقی دد بردیه....

باران شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 http://baran-e-setareh.blogfa.com

خوب مگه عاشق نیستی؟ بد دردیه خوب
میلینکمت
توهم با اسو دنیای این روزای من منو بلینک

سارا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:33

سلام یک فال حافظی گرفتم قالب جدیدتم قشنگه

سامان جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:32

ئابرا ئه زانی بو چی ئاوایت
چونکا خوتو له بیر چو گه سو
ئه ونه به خوت دروت وتگه که ئیتر خویشو دروگه ل خوت باور ئه کی
تو ئیرانی نیت تو کوردی ئه مه گوره ته رینی دروته
تو فرهاد نیت فه رهادی

ریحانه شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:29 http://manifique.blogfa.com

سلام آقا فرهاد اشکالی نداره منم منظوری نداشتم این چیزا را گفتم از قدیمون ایام گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگوین چیزها بازم ممنون از متن های جالبی که گذاشتین

Baran پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 20:32 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلاو به شماو
خودِ خویشتن عزیز و شریف تان
موفق و موید باشید نازاره که

سلام گرم هم به شما باران عزیز
این پست یادمه شعری داشت و الان نمیدونم چرا نیست
مرسی ازت که پست هارو خوندی مرسی واقعا.

Baran پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 21:03

درغیاب شمابلاگ اسکای قاطی کرده بود و....لابد از لجش شعر رو ناپدید کرد
زور سپاس بابت مخاطب نوازی تان
دل تون گرم و
چراغ وبلاگ تون روشن و
اجاق منزل تان گرم؛گیانه که م

حتما همینطور شده
مرسی از حضور گرمتون
خب انگار فهمیدید که کورد هم هستم نمیدونم از کدوم پست بهش پی بردید
به هر حال خیلی خیلی خوشحال شدم، گیانه که م
حدس میزنم شما هم از کوردهای کرمانج خراسان باشید
به هر حال قه زای تو

Baran پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 21:50

بله،قطعا همین طوره
قُربانت
والا من اول پروفایل شما رو خواندم ،وآنجا نوشته بود"شهر؛کرمانشاه"
گیانت خاس خرم ؛قه زات له بان و سه ر ما
کورد های کورمانج خراستان
من گیلانی_گیلک_ ساکن_ رشت _هستم
و کوردها برای ما فره فره عزیزهستن
واینکه،
زبان کوردی رو خیلی دوست دارم و
وعلاقه مند به یادگیری اش هستم.
تلفظ واژگان کوردی خیلی نازارهمثال؟روژ.مثال؟چینیک مثال؟شامی.مثال؟شمشر بال.ملوجک...
خوب..دیگه شوباش آقای معلمِ ئازیزه که م

اها درسته کرمانشاهی ام. فکر کردم شما کرمانجی. گیلانی ها که عشقن خانوم. رَشت با صفا .
شما هم برای ما خیلی عزیزین . کوردها نوکرتن
چینیک رو متوجه نشدم منظورت چنیک بود؟ یعنی چقدر ؟ شمشر بال هم نفهمیدم دقیقا.
به هر حال مرسی که اینقد خوبید . خوش و خرم باشید و بازم پیش ما بیاید خوشحال میشیم

Baran شنبه 8 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:19 http://haftaflakblue.blogsky.com/

فره سپاس له لطف و محبت ووژت بلامیسر

ما به ویشگون میگیم،چولمیس.به پرستو هم میگیم،حاج حاجی.وبهم گفتن،شمشر بال یعنی پرستو.چینیک یعنی ویشگون
اختیار دارین آقا فرهاد ؛ما مخلص کوردها هستیم قه زات له گیانم

منظورت نیشگون دیگه؟ چون ویشگون اسم یه روستا نوی مازندرانه این زبانی که شما یادش گرفتی یکی از لهجه های کوردی به نام لکی که متکلم کمتری داره، زبان معیار در کوردی، کوردی سورانی یا همون زبان سنندجی هستش. زبان اصلی مردم کرمانشاه لهجه کوردی هست. تو کوردی سورانی یا همون زبون مادری من به نیشگون میگیم چنگور یا قرنجک یا قرنجو البته با تلفظ خاصی اینو میگیم که متاسفانه اینجا گفتنش مقدور نیست و تو لهجه کرمانشاهی میگیم قلنجک. پرستو هم میگیم پەڕەسیلکە یا چلچله میگیم. تو عمرم شمشر بال نشنیدم.
عزیزی شما خدا نکنه

Baran شنبه 8 دی‌ماه سال 1397 ساعت 19:56

درود و بیکران سپاس ها...بابت توضیحاتی که نوشتین...
بله ما به نیشگون ویشگون و چولمیس میگیم و
بچه هایی که لپ شون مناسب چنگور باشه،تارف مارف ندالیم

فره سپاس برای همه لطف و مرحمت شما
+درباره من؟کجاست؟باید کاملش کنم چاوه که م

ای جانم لپ رو که باید کشید جر داد اصن...
خواهش می کنم خویشگ عزیز
درباره شما تو قسمت ویرایش پروفایل هست. اگر تکمیل کنید، مخاطبتون میدونه داره با چه شخصیتی حرف میزنه و سعی میکنه مناسب اون شخصیت کلماتشو انتخاب کنه

Baran شنبه 8 دی‌ماه سال 1397 ساعت 20:17


اینی که شما فرمودین یعنی کودک آزاری و
ما مخالف اینگونه رفتارها هستیم ،آخیچطوری دلتون میادآخه
.
.
.
اول از شما بابت ادب و نزاکت تان ...ممنون و سپاسگزارم
وبعد اینکه،
کلمات!
بعضی ....
دیر به زبان می آیند
من یاد گرفته ام
چنین مواقعی
با چشم هایم سخن بگویم....

#سید _علی_ صالحی

وقتی خوندم کلمات یاد این شعر افتادم

وای خدا نکنه کودک آزاری هرکی بکنه من خودم می آزارمش
خواهش میکنم ادب شما لازمه ش ادبه.
چشمهاتون سالم و پر نور باد باران گیان

Baran شنبه 8 دی‌ماه سال 1397 ساعت 20:39 http://haftaflakblue.blogsky.com/

گیانت ساق وسالم بلامیسر

خوب...الحمدالله که می آزاریش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد