آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی
آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی

من از این دنیا چی میخام مگه ؟‌!‌....................

  

من از این دنیا چی می خوام دوتا صندلیه چوبی

که منو تو رو بشونه واسیه گفتن خوبی

            من از این دنیا چی می خوام یه وجب زمین خالی

همونقدر که یک اتاقک بشه خونیه خیالیم

            من از این دنیا چی می خوام یه جعبه مداد رنگی

بکشم رو تنه دنیا رنگ خوبی و قشنگی

                     ادامای دست و دلباز از تویه قلک طاقچه

بردارن بذر محبت واسه بار داریه باغچه

            من از این دنیا چی می خوام دو تا صندلیه چوبی

که منو تو رو بشونه واسیه گفتن خوبی

           من از این دنیا چی می خوام دوتا بال برایه پرواز

برم تا روز تولد برسم به فصل اغاز

                   برم پیش بچه هایی که یه لقمه نون ندارن

که یه شب با یه دل سیر چشاشونو هم بزارن

             بگم قصه ها سر اومد گریه بس که بهتر اومد              

نظرات 11 + ارسال نظر
کاملیا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:06 http://www.3kiss.blogfa.com

سلام وبلاگت خوبه
موفق باشی
با ۳ تا بوس بلینکم

من و دوستم یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:23

سلام فرهاد جوونی خوبی؟ دل منم بعضی اوقات با بعضی رفتاراش خیلی میگیره همیشه دوستم خوب نیس همیشه من خوب نیستم گاهی به پوچی میرسم حتی برای رابطه مون به قول دوستم اخرش که چی؟اهنگای سیاووش رو خیلی دوس دارم موفق باشی

ساناز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 http://www.desertlove1.blogfa.com

سلام آقا فرهاد امیدوارم همیشه موفق باشی

سارا سحرناز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:53

سلام فرهاد مگه مادربزرگت فوت کرده /؟ تسلیت میگم نمیدونستم غم اخرت باشه

ساناز سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 http://www.desertlove1.blogfa.com

سلام
ممنونم از تعریفتون ایشالله بهترین دختر دنیا رو واسه خودتون پیدا می کنید
من اونقدرام که فکر می کنید خوب نیستم شاید تو دنیای مجازی این شکلیم
موفق باشی بازم بهم سر بزنید

زهره سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:18

سلم داداشی خوبی. چه خبرا؟ راستش شما هی برا ما نظر نمیذاری که ثبتش کنیم. شوخی کردم باشه چشم از این به بعد حیما. راستی چشمم روشن این دخیرا کین برات کامنت میذارن دیدی ما یه برادر داشتیم مصطفی رو میگم بش گیر دادی/ باشه دیگه یادت نره .بای بای

من و دوستم سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

سلام فرهاد جوونی ما اپیم زود بیا

ندای زمستانی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:01

در مورد شعر هم چشم
ببخشید امروز کلافرصت نشد بیام نت
وگرنه حتما سر میزدم رفیق نیمه راه نیستم اقا فرهاد
بازهم میخوام گل بفرستم ولی نداره
حالاچیکارکنم؟؟؟

کاملیا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:47 http://www.3kiss.blogfa.com

سلام
آپم خوش حال می شم بیای ...............
منتظرتم .............

باران سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 http://baran-e-setareh.blogfa.com

این شعرو خیلی دوس دارم

:) جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:20

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد