آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی
آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی

خودایا زور دلم ته نگه ( خدا جون خیلی دلم تنگه )

ئه مان ده ستم به دامانت

خودایا چیت هه یه دلم پی ته سکین ده م ؟ خودایا دلم وه ک کوره ی آسن گه رانه . به هه ر ده ری ده سنم برد له رووم به سیاوه . ئه ی خوایا بوچ مه ینه تت خلق کرده وه ؟ بو ئه وه ی فه رهادت به ده ریای ئه سری خوی قه رق بکیه یتوه . خوا گیان بوچ ده رگای خوتم لی وه ناکه یتوه ؟ خوا گیان دلم وه ک ئاگر جه هانم ده سوتی آخ که سی بوچ نیه بمکوژینیته وه ؟ آخ آخ بوچ منی قور به سه ر پیم به ئه م دونیای ماته مه  ناوه . بوچ پیمیان نه گوت تو خوشت ده وی به م دوونیا پا بنیته وه ؟ ؟  خوا گیان تا کی ئه ذاب تا کی دوری له تو . سوتام سوتام سوتام . بوچ که سی ده ردم نازانه ؟ مه گه ر منیش انسان نیم ؟ مه گه ر منیش دلم نیه ؟ تا که ی یا ره ب ئه م ده رده بشاریمه وه ؟  تا که ی به درو بژیم ؟ آخ ئه گه ر په روه نده ی ئامالم سپیو بوایه روم بو که لیت داوای مه رگم بکردایه به لام به م هه مکه گوناهه ده ترسم له دیداری تو به لام تو هم ره حمانو هم ره حیمی .

خوا گیان به هرکی ئیژم ئامه دردی منه ئه لی خوا گوره س . په ناه به ره خودا . پشتم خالیه ، ته نیام باری خه م پشتمی چه ماونوه به قودره تی خووت هه لم سینه . به جه لالت ئه گر ئه م ده رده له من جودا بکه ی به نوری بیانیانت به خونی مه غریوت قه سم فه رهاد ده بی به پیاوه چاکه . خوایا قه رقی بی نیازیم بکه . عاشقی خوت به دلم بخه تا نیازم به کس جز خوت نه بیته وه .

یاره ب ده ستم بگره خه لاسم ده نیجاتم ده .... یا ره ب ده رگای به خته وه ری خوتم لی بکه ره وه . ئه مان ده ستم به دامانت .     

 

فارسی :

خدا جون چه چیزی هست که بتونه دل منو تسکین بده . خدا جون دلم مثل کوره ی آهنگران می سوزه . به هر دری که زدم روم بسته شد . ای خدا چرا مهنت و درد رو آفریدی ؟ می خواستی فرهادتو تو دریای اشک خودش غرق کنی ؟ خدا جون چرا درهای رحمت خودت رو روم باز نمی کنی ؟ خدا جون دلم مثل آتش جهنم داره می سوزه چرا کسی پیدا نمی شه خاموشم کنه ؟ آه آه چرا من خاک به سر پا به این دنیا گذاشتم ؟ چرا اون روز از خودم نپرسیدن میخای به دنیا بری یا نه ؟ تا صد بار می گفتم نه نه نه . پروردگارا تا کی عذاب تاکی دوری از تو ؟ سوختم سوختم سوختم . چرا هیچکس دردمو نمی فهمه ؟ مگه منم انسان نیستم ؟ مگه منم دل ندارم ؟ تا کی این درد و پنهان کنم ؟ تا کی با دروغ زندگی کنم تا کی خودمو گول بزنم ؟ آه اگه کارنامه ی اعمالم سفید بود روم می شود ازت طلب مرگ می کردم اما چه کنم با این همه گناه می ترسم از دیدار باتو  با این همه تو باز رحمانو رحیمی . 

خدا جون به هرکی میگم دردم اینه تنها جوابش اینه که خدا بزرگه . پناه بر خدا . تنهام . بار غم کمرم رو خم کرده با قدرت خودت بلندم کن . به جلالت قسم اگه از این درد خلاصم کنی به روشنایی صبح و به سرخی شفق زیبایت فرهاد مرد بزرگی میشه . 

خدا جونم منو غرق بی نیازی بکن . عشق خودت رو تو دلم بنداز نه بیگانه تا نیازم جز به تو به کسی دیگه نیافته و. 

خدا جون دستم رو بگیر نجاتم بده ...... خدایا درهای سعادت و شادکامی رو بروم بگشا . 

امان دستم به دامانت 

نظرات 20 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:32 http://zar2.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی وب جالبی داری
از سر روی همه غم می باره با وجود این همه ولی خیلی تنهایی را حس می کنیم

ساناز پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:28 http://www.desertlove1.blogfa.com

سلام ممنون که به وبم سر زدی
مطلبتو درست نفهمیدم اما امیدوارم موفق باشی
واسه منم دعا کنید

ساناز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:59

سلام
خوبین؟
دوتا مطلب جدید گذاشتم خوشحال میشم بیاین

ساناز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:09 http://www.desertlove1.blogfa.com

وای من دروغ نمیگم این مطالب مال خودم نیست من مثل شما هنرمند نیستم پس قابل مقایسه نیستیم
عذر خجالت کشیدم

ساناز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:14 http://www.desertlove1.blogfa.com

یه دنیا ممنون از محبتتون
امیدوارم همیشه موفق باشید

لیلا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:50 http://zar2.blogsky.com

سلام آقا فرهاد شما که آپ نمیکنید میام برمی گردیم

کاملا درست حدس زدین دل پری دارم آخه این زندگی ما داریم بی خیال بگذریم

لیلا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 http://zar2.blogsky.com

سلام
نه این جوری هم که فکر میکنید نیست تا یه ذره ناملایمات توی زندگی ببینیم کم میارم از اول زندگی فقط زجر کشیدیم نه بابا عشق کیلو چنده مگه کسی پیدا میشه معنی عشق بدونه

elahe شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 http://www.mojezesokhan.blogfa.com

سلام.خوبین؟؟ای کاش فارسیشم میذاشتین بلکه ما هم حالیمون شه به خدا چی میگین

زهره یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:37

یا خوا قه د نه شکی شیشه ی حه یاتت، زو وزوو بیته دی هه مو ئاواتت، ژیانت خوش بیت پر له محبت، نه یه وه لا تا ئا زار و خفه ت..... داداشی دلم برات خیلی تنگ شده خیلی............

ندای زمستانی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:27

من همیشه هستم

من و دوستم دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:19

سلام فرهاد جوون خوبی؟ مرسی که به وبلاگم اومدی و مرسی از اینکه انتقاد کردی چشم حتما شعر هم میذاریم اگه وقت کنم شعرهای خودمو میذارم!یه سوال شما کجایی هستی فکر کنم از هم محله ای های عسلی باشیراستی اپ اخرت خیلی قشنگه !اپ میکنی به ما هم بگو بیاییم بخونیم!مرسی

باران سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 http://baran-e-setareh.blogfa.com

قبلا عکست نبود یا من ندیدم دوست جان؟
این پستتم قشنگ بود
منم اپم

باران سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 http://baran-e-setareh.blogfa.com

ببین دوست گلم منم زیاد به این نوشته اعتقاد ندارم کلا به نوشته های کارو زیاد اعتقاد ندارم البته بعضیاش خوبنا
فقط گذاشتمش تا ببینم دوستان چی میگن دربارش

باران سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 http://baran-e-setareh.blogfa.com

البته یه وقتایی دلم از خدا میگیره
ودر مورد فردوس برین نظرم اینه که یه جای خوبی نیس جایی کاملا مادی که فقط به شهوت شکم ودامن که تو این دنیا ازشون برحذر میدارنت رسیدگی میشه
یه تناقض تو اخلاق نه؟!
اخلاق نسبی که علمای دین خدا هم بهش اعتقاد ندارن و اخلاقو مطلق میدونن

باران سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 http://baran-e-setareh.blogfa.com

دوست عزیز خودت یه کم فک کن به گفته موریس مترلینگ اگه وارد بهشت هم بشی بعد یه سال از این بیهوده تکرار شدنها ی روزمره به ستو میای ومیخوای ازونجا بزنی بیرون و به جای دیگه بری

ساناز شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:40 http://www.desertlove1.blogfa.com

سلام ممنونم که اومدین
آره خیلی دلم گرفته
هر وقت دلم می گیره شعرای غمگین می ذارم تو وبم
بازم بیاید پیشم خوشحال میشم

لیلا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:05

سلام خوبی

خیلی درد دل زیبا و دل نشینی خوش به حال شما که این قدر با خدای خودت گرم گرفتی مارا که تحویل نمی گیره سلام ما راهم برسون

فرزانه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:57 http://papoollakhanem.blogfa.com

هیییییییییییییییییییییییی
یا خوا گیان :(
دلی فرهاد شاد که:)

voroojak جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:42

وبتون جالبه.......مواظب هانی باش...مرسی.........!

بای..........!

:) جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:19

درخت باشیم کاش به رغم تبرها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد