آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی
آن روزها

آن روزها

یاد روزهای دیرین، مطالب، خاطرات و شعرهای خودمونی

شعر خودمه واسه دل سنگت

شاید این را زمانی بخوانی که دیگر نیستم آن زمان که دلت برایم تنگ می شود. 

  

 


 

بازم از تو 

تورو دوست داشتم همیشه          مثل فرهاد زیر تیشه

اما تو تنهام گذاشتی              کردی خونم و به شیشه

تو رو خواستم واسه دردام           تو امید صبح فردام

نرو از پیشم که بی تو               نمیاد از سینه حرفام 
تو مثل خورشید میمونی                واسه تاریکی قلبم

میشه گرم وروشن از تو          قلب تاریک ، دل سردم

یاد ایامی که با تو                      روی صندلی سنگی

می نشستم در کنارت                آه از این دنیای رنگی

رنگ ما رنگ صفا بود              رنگ تو همش ریا بود

توی قلب من تو بودی               توی قلب تو کیا بود !

جرم تو شکستن دل              جرم من دوست داشتن تو

جرم تو سبکتر از من                  درد من نداشتن تو
برو با اونکه میخوای باش           اونکه از ما بهترونه

کی میاد از ما بپرسه                     که دلم دریای خونه

همه شب به این امیدم                  که بیاد صبح سپیدم

عمریه که در عذابم               جرم اون دوسیب که چیدم 

نظرات 8 + ارسال نظر
ودو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:12

آفرم پسرم بسی زیبا بودند

پریسا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:16

از انسان ها غمی به دل نگیر،زیرا خود نیز غمگینند.با آنکه تنهایند ولی از خود می گریزند زیرا به خود وعشق خود و به حقیقت خود شک دارند.پس دوستشان بدار اگرچه دوستت نداشته باشند

اسحاق حمزه نژادی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 http://hamrahetarikh.blogfa.com

سلام خوشتیپ . وبلاگت خیلی قشنگه و مطالبت تاثیربرانگیز. آموزش زبان کردی را هم در وبلاگت بگذار تا یاد بگیریم . بیستون ز ضرب تیشه فرهاد مینالد هنوز
مبادا قصه تلخی گفته و حزین دل فرهاد کنید

اسحاق جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:24 http://hamrahetarikh.blogfa.com

لینک شدید استاد . باز هم از وبلاگت بازدید خواهم کرد. منتظر مطالب جدید شما هستم.

باران جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:50 http://sellulebimarz.prsianblog.ir

کاشکی نگاهمون به هم عوض بشه
این قدر با هم نجنگیم...

باران چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:41 http://sellulebimarz.prsianblog.ir

شعرت واسه کیه؟

واسه عکسش

صورت زخمی۱ دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:23 http://soratzakhmi1.persianblog.ir

سلام
با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده
با توجعه به اینکه همه چیزمون به همه چیزمون میخورهو با توجه به اینکه من ایرانی تصمیم گرفتم برای کشورم جز نق زدن کاری کنم یه کمپین حمایت راه انداختم و نیازمند یاری همه ایرانی ها که بیاین یه کاری کنیم کم کم چین از لیست خریدمون خط بخوره....
منتظر عضو شدنتون هستم...با تشکر خاکی

:) پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:57

امیدوارم یه روز به مریمت برسی

رفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد